24 Şubat 2010 Çarşamba

----------------------------------------------------------------------------------------------BEN SOSYAL AĞ'IM YASAK DİNLEMEM!!



Yazılı ve görsel basında yayını yasaklanmış ürünlerin sosyal paylaşım ağlarında serbestçe dolaşması, internetin kullanılırlığını bir kere daha tartışılır hale getiriyor.

İnternetin, neredeyse, yasal engel tanımaz yüzü, yasaklı videoları da bir bir ortaya çıkartıyor. Youtube paylaşım sitesinden indirilen video aracılığıyla, özellikle çocuk kuşaklarının değişmezi, bir dönemin fenomeni, -Taşdevri'nde-sevilen çizgi dizi kahramanlarına sigara içirtilmesi gibi, reklamların özellikle genç nüfus üzerinde ki olumsuz etkileri, hâlâ tartışılır bir konumda yer almaktadır.

Becky Freeman ve Simon Chapman tarafından yapılan Is youtube telling you something or selling your product? Youtube size yalnızca birşeyler mi söyler yoksa ürününüzü sattırabilir mi konulu akademik araştırma, konuyla ilgili ayrıntılı bilgi almak isteyen okuyucularımız için iyi bir kaynak olabilir. Makalenin geniş özetli çevirisi yakında blogumuzda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder